Meestgestelde vragen

Wij helpen je uiteraard graag met al je vragen! Staat je vraag er niet tussen? Mail dan naar onze klantenservice via [email protected].

Bestellen & Leveren

Wat is de levertijd?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen! Bestellingen worden binnen 1-2 werkdagen verstuurd en de levering neemt vaak ook 1-2 werkdagen in beslag.

Staat er bij één of alle artikelen “nabesteld” dan betekent het dat de levertijd langer in beslag neemt. Vaak wordt de levertijd op de productpagina vermeld. Is dit niet het geval neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder en kunnen je vertellen wanneer deze artikelen weer voorradig zijn en worden uitgeleverd.

Wat zijn de bezorgkosten?

Bestellingen worden binnen Nederland gratis verzonden vanaf €49,95 en naar België vanaf € 100,-.

De verzendkosten voor een PostNL pakket bedraagt € 4,25

Wat moet ik doen als mijn item verkeerd of beschadigd is geleverd?

Wat vervelend dat je een kapot item hebt ontvangen! Uiteraard mag je in dit geval altijd contact opnemen met onze klantenservice door een mailtje te sturen naar [email protected]. Vermeld hierin wel altijd je ordernummer en maak een foto van het item dat kapot is. Zo kan de klantenservice jou zo snel mogelijk helpen! 

Garantie

Wat zijn de garantiebepalingen?

Paulie Pocket biedt 1 jaar garantie. Houd er rekening mee dat sieraden met zorg moeten worden behandeld en dat onze garantie niet van toepassing is in enkele situaties. Lees hier onze garantiebepalingen.

Wat moet ik doen als mijn artikel kapot is gegaan?

Paulie Pocket biedt 1 jaar garantie. Wanneer uw artikel kapot is gegaan binnen een jaar, dient u het defecte artikel volledig aan ons te retourneren met aankoopbewijs om een ​​vervangend artikel te ontvangen. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Lees hier informatie over retourneren.

Hoe kan het dat mijn oorbellen er niet exact hetzelfde uitzien?

Onze oorbellen worden met de hand gemaakt, daardoor kunnen ze inconsistenties hebben. Ben je niet tevreden met het item dat je hebt ontvangen? Dan kun je deze ruilen, retourneren of contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]

Retourneren

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Stappenplan:

  1. Meld je retourzending hier aan door je ordernummer en e-mailadres in te vullen
  2. Beantwoord de vragen
  3. Vul je adresgegevens in, kies verzendmethode en reken het retourlabel af

Lees hier de voorwaarden en verdere informatie betreft retourneren.

Wat is het retourtermijn?

Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retour sturen. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product in de originele staat, dus ongedragen met verpakking en pakbon geretourneerd moeten worden. Eén van de oorbellen wordt geleverd in een sealbag. De ander kunt u bekijken, beoordelen en voorhouden. Mocht u de oorbellen willen retourneren, dan kan dat enkel wanneer de sealbag ongeopend is. Het verschuldigde orderbedrag zal binnen 5 werkdagen na retournering van de product(en) teruggestort worden.

De retourkosten en risico van verzenden zijn voor eigen rekening.

Lees hier meer informatie en hoe je een artikel kan retourneren. 

Kan ik mijn artikel retourneren bij een verkooppunt?

Het is niet mogelijk om je artikel te retourneren bij een verkooppunt. 

Verkooppunten

Waar vind ik de verkooppunten?

In Nederland en België hebben wij diverse verkooppunten, deze vind je hier.

Hoe kan ik een verkooppunt worden?

Heb je een winkel en lijkt het je leuk om de Paulie Pocket oorbellen collectie aan te bieden? Bekijk dan hier de informatie.